duminică, 7 martie 2010

souvenirs



Well well well....
absolut fabulos si incredibil! Soarele ne cinsteste astazi cu prezenta'i minunata!!

Si ca tot am adus vorba de suveniruri....voua va plac?...eu am o manie..mica, ce'i drept, din a strange amintiri. Nu doar lucruri palpabile. Amintirea unei arome de cafea...mirosul de dimineata al pielii...anumite acorduri de inceput de furtuna...sau pasii pierduti prin verdeata cruda de munte.

Am un scrin - din lemn masiv - cu multe sertarase! Acolo le tin...bucatele de vitraliu colorat si cioburi cu margine aurita...comorile trecutului meu. Sper ca nu credeati ca e si real. Nu, nu, nu! Acolo..la mine..in mansarda gandurilor mele, unde imi place sa ma furisez cand nu ma vede nimeni. Ma asez in hamac..si sa ma las leganata in voie de ganduri si vise)

Lalele rosii, albe, pestrite sau dungate!!!
Aroma de cafea, sau poate un pahar de vin aromat si zburdalnic :))

Lucruri marunte care sa inalte sufletul! Si soare..mult soare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu