marți, 2 martie 2010

la portile raiului







...Mozart...

tacere

Ce ai putea sa mai alaturi langa cel a carui muzica rasuna in ceruri si aluneca sublim pe sub talpile serafimilor?


Un amalgam inclestat de senzatii si emotii
urletul strident al libertatii
fiorul salbatic al neputintei
frica de prea mult..sau prea putin
zambetul indurerat al zuciumului ascuns
efervescenta unei fericiri de'o clipa

O clipa suspendata in eternitate
si care totusi trece atat de repede
insesizabila
pierzandu'se subtil in tumultul celorlalte clipe.

Nu poti decat sa inchizi ochii..si sa lasi eterul multicolor de sunete sa se plimbe intre limitele unui corp inclestat in lumesc.

Iata evadarea mea,
pentru cateva momente prea scurte,
in nesfarsit.
Incerc sa imi tin respiratia..
Incerc sa nu clipesc
Sa ma pierd
Sa ma ajung,
Sa nu plang.
Sa nu prididesc
sa alunec tot inauntrul cerului pe care l'am uitat.

Si nu ajung decat pana la porti.
La portile raiului.
Inauntru plange si chicoteste diafan muzica lui.
Si stau cu capul lipit de fierul rece.
Nu mi se intampla des sa ajung aici.
Asa ca...ma infrupt din bucuria momentului pretios.


Noapte buna.

Auditie placuta si voua.

2 comentarii:

  1. prima oara am auzit-o intr-un film (chiar nu mai stiu care ...).
    cautat, gasit, placut, inca e in winamp ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. intotdeauna mozart e alegerea corecta...indiferent de stare..dispozitie...

    RăspundețiȘtergere