vineri, 19 februarie 2010

Cam asa o vietate trona azi dimineata in cada mea! IN CADA MEA!!! Cata nerusinare dom'le...Nu stiu despre voi...dar eu tin la intimitatea baii mele...si nu imi plac vizitatorii neanuntati...cu atat mai mult cand vizitatorul tine de regnul...insectelor...nici macar al insectelor...al acelor fiinte cu totul si cu totul...nu..n'am nici un adjectiv destul de potrivit...
In pofida celor spuse mai sus...chiar nu am nimic impotriva gandacilor...cata vreme nu interactioneaza direct cu mine. Nici nu ii urasc cu toata fiinta mea, nu imi sunt nici dragi...imi sunt indiferent, dar asta pana in momentul in care intra in spatiul meu de desfasurare.
Nu stiu unde..si nu imi mai aduc aminte nici cand...dar am citit un articol...Sa iubim gandacii...Pai sa ii iubim! Sau nu! Sa ii iubiti voi! Eu imi impartasesc iubirea altor fiinte cuvantatoare sau necuvantatoare de pe Pamantul asta. Gandacii...ii las altora spre dragalit. Nu stiu de ce, dar se pare ca ursitoarele mele, atunci cand m'am nascut, nu mi'au ursit sa imi fie pe plac gandacii...
Sunt o criminala! Nici macar nu am avut curajul sa pun mana pe gandac! Sa ii trag o palma peste ceafa pentru nesimtirea de care a dat dovada intrand in baia mea...asa ca....l'am OMORAT. Da..poate suna de neiertat fapta mea...cu siguranta nu ma mandresc cu ea....dar...ce sa fac...diplomatia nu face parte din calitatile mele in dimineata asta...si mai ales in fata unei insecte cu multe picioare.
Stau acum si ma gandesc....oare ce o sa zica familia lui? maica'sa? frati..surori...o sa'i simta lipsa probabil. Dar si mai trist ar fi sa incerce sa ii dea de urma...un fel de baltagul in varianta insectoida...(nu imi pasa daca inventez cuvinte..) Cert e ca..incepe sa imi fie teama. Daca o sa ma invadeze? Carduri de gandaci... Naiba stie ce familie numeroasa o fi avut neica bade gandacul (daca si ai lui sunt ca ai mei...am dat de naiba!) .. Ufff..mi'a trebuit mie dus de dimineata!
De'aia nu fac eu dus dimineata...numai seara...gandacii se pare ca sunt fiinte matinale...cine s'ar fi gandit?
Si daca stau sa ma gandesc...era chiar mandru gandacul meu ..'nalt la stat...mare la sfat...Dar sa mai iau o gura de cafea...imi mai trece nelinistea. Asa mai merge. Da'l naibii de gandac..ma face pe mine o insecta?...
Hai ca tre' sa fug...sper sa nu mai dau de vreun alt confrate...la fel de paros..si plin de idei creative..dis de dimineata.
Buh bye now!
From now on...just call me Terminator....the Cockroach Terminator...Muhahahahahaaaa

Un comentariu:

  1. si totusi a atentat la cada ta...nu la CAFEAUA ta, iti dai seama ce nenorocire ar fi fost? mie mi-au stricat gandacii vreo cateva diminetii pt ca s-au ganditi sa-si faca dusul matinal in cafeaua MEA. dar numa bine, ca nu luasera lectii de innot si s-au innecat cu tontii. muhaha

    RăspundețiȘtergere