luni, 31 mai 2010

ROGVAIV


ora 1.30 - soare..
3 fara 7 minute - ploaie..
4 si 23 - soare..
de cu seara...ploaie calda de vara...

inalta'ti privirea mereu spre cer
pentru ca intotdeauna urmeaza un curcubeu ce iti taie respiratia



Am umblat cu cerşitul pe la păsări
Şi mi-a dat fiecare
Câte o pană.
Una înaltă de la vultur,
Una roşie de la pasărea paradis,
Una verde de la colibri,
Una vorbăreaţă de la papagal,
Una fricoasă de la struţ
O, ce aripi mi-am făcut!
Mi le-am pus la suflet
Şi-am început să zbor.
Zbor înalt de vultur,
Zbor roşu de pasăre paradis,
Zbor verde de colibri,
Zbor vorbăreţ de papagal,
Zbor fricos de struţ
O, ce-am mai zburat!
De-a Icar

Marin Sorescu


Un comentariu:

  1. Marin Sorescu - Doi bureti
    Doi bureti
    Erau baieti
    Si-si vorbeau de la burete
    La burete cu “baiete”.

    Când stateau la vreo agapa,
    Mâncau sare si beau apa,
    Acolo pe fund de mare:
    Aici apa, aici sare.

    La sare se-ntelegeau
    Dar la apa se-mbrânceau…

    Iar acuma, pe dulap,
    Nu se cearta, nu se bat,
    Sarea e-n bucatarie,
    Apa-n aer, cine stie.

    RăspundețiȘtergere